7 semne ca ar trebui sa investesti in seo

In prezent, orice companie detine un site de prezentare sau un magazin online, pe langa paginile pe retelele sociale. De asemenea, stim ca mediul online a prins atat de mult avant in ultimii ani, incat clientul ce doreste sa achitioneze un produs dintr-un magazin traditional, ajunge inainte de toate pe site-ul online aferent, doar pentru a vedea produsul si specificatiile tehnice, de exemplu.

De aici ne putem da seama cat de important este sa detinem ca si companie un site. Dar trebuie sa si retinem faptul ca desi acesta este realizat impecabil, poate intampina probleme dupa o perioada de timp. De ce? Pentru ca si site-urile, oricat de bine au fost realizate, atat din punct de vedere tehnic, cat si din prisma design-ului, cu timpul au nevoie de noi optimizari pentru a garanta rezultatele pe care ni le dorim.

Cand iti dai seama ca site-ul tau are nevoie de putin ajutor? Sunt cateva semne care iti valideaza faptul ca ceva nu functioneaza conform asteptarilor si trebuie sa iei atitudine.

Site-ul nu apare in cautari

Daca nu este optimizat corespunzator, site-ul ar putea sa nu apara in rezultatele cautarilor. Cuvintele cheie neintroduse in continut afecteaza posibilitatea de a afisa site-ul printre primele rezultate. In plus, ar putea sa nu ajunga nici in lista de cuvinte sugerate de Google, atunci cand un utilizator tasteaza primele litere ale numelui magazinului, de exemplu.

O solutie ar fi identificarea cuvintelor cheie des tastate de utilizatori pentru domeniul afacerii detinute si introducerea acestora in continutul site-ului si in articolele acestuia.

Leadurile generate sunt putine sau necalificate

Vezi de multe ori ca utilizatorii acceseaza magazinul online, isi petrec destul timp pe paginile acestuia, apoi il parasesc fara sa faca o achizitie. Prin urmare, iti dai seama ca potentialii clienti cauta un anumit lucru pe care tu nu il poti oferi. Daca promovezi o actiune, iar in realitate nu o poti indeplini, atunci nu poti genera clienti noi.

Pentru ca lucrurile sa mearga de la sine, tot ce poti face este sa investesti intr-o campanie AdWords si astfel vei aparea in primele rezultate la anumite cuvinte selectate.

Pozitia in ierarhia Google stagneaza sau devine inexistenta

Sunt multe metode prin care poti fi penalizat de Google, dar exista o portita de revenire din orice situatie. Supraoptimizarea cu anumite cuvinte cheie, putine link-uri catre pagini interne, continutul de slaba calitate, UX nedezvoltat sau continutul fragmentat sunt doar cateva elemente ce contribuie la depunctarea site-ului in clasamentul Google si prin urmare duc la disparitia sa de pe prima pagina a cautarilor organice.

Tot ce poate fi facut este generarea unei analize specializate pentru a se observa erorile din pagina, eventuale surse de depunctare si astfel se va actiona in vederea remedierii acestora.

Cheltuielile cu publicitatea sunt prea mari

Daca investiti corespunzator in SEO, acesta iti poate returna multe rezultate favorabile, pentru ca rezultatele sale sunt organice (fara plata). Daca vei utiliza metoda PPC (pay per click) vei plati de fiecare data cand un utilizator iti va accesa site-ul.

Prin urmare, daca cheltui prea mult pe publicitate, vei avea un motiv in plus sa investesti in SEO.

Site-ul nu se afiseaza in Google Maps

Stii cat de important este pentru business-ul tau sa fie gasit in aplicatiile pentru harti? Daca sediul afacerii este mai greu de gasit, vei intampina problema nereprezentarii in spatiu. Utilizatorul, fie el cumparator sau posibil partener de afaceri, isi doreste sa stie unde trebuie sa ajunga, inainte de a porni la drum.

Cum in zilele noastre oricine detine un GPS sau un telefon mobil cu aplicatia Google Maps, actualizarea informatiilor privind numele, adresa si numarul de telefon usureaza indexarea. O mica deviere de la adresa corecta, datele eronate sau locatiile multiple, vor deruta atat interfata Google, cat si pe client. Astfel, trebuie sa corectezi greseala direct de la sursa.

Chiar si competitorii il folosesc

O piata fara competitori ar fi banala. Practic, avandu-i aproape in lupta pentru cucerirea pietei iti vei da seama de atuurile pe care le ai, dar si de punctele slabe. Astfel, vei stii exact ce trebuie imbunatatit pentru a satisface nevoia clientului tau.

Prin urmare, daca competitorii investesc in SEO, o decizie buna ar fi sa faci si tu acelasi lucru. Si nu pentru a-i copia, ci pentru a ramane si tu in joc. Studiile demonstreaza ca a fi pe prima pagina in motoarele de cautare inseamna foarte mult. Iar daca acest lucru presupune investirea in SEO, atunci nu trebuie sa stai pe ganduri. Gandeste-te doar la cat de usor te vor gasi clientii si potentialii clienti.

Paginile se incarca greu, iar unele nu sunt functionale

Daca site-ul tau incarca greu continutul este un semn clar ca ceva nu merge bine. Vazand timpul greu de incarcare utilizatorul alege sa paraseasca pagina si sa renunte la navigarea pe site. Acelasi lucru se intampla si cu link-urile nefunctionale.

Solutia ideala este sa optimizezi site-ul si sa remediezi problemele care ingreuneaza incarcarea paginilor.

 

Si site-ul tau intampina unele dintre problemele de mai sus? Lasa-ne un mesaj in rublica de mai jos si noi te vom ajuta.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solicita sa fii contactat
X Completati cu numarul de telefon sau adresa de email si noi va vom contacta in cel mai scurt timp.


 Inscrie-ma si la newsletter