Administrare site

 

Indiferent daca detii un magazin online sau un site de prezentare, cheia pentru a mentine activ interesul clientului tau o reprezinta actualizarea in permanenta, cu informatii noi. Iar daca reusesti sa oferi clientilor exact ceea ce doresc sa vada te apropii si mai mult de indeplinirea nevoilor lor.

Iti voi prezenta in continuare reteta pentru succesul oricarui website, care odata imbunatatit tinde sa atraga si mai multi vizitatori.

 

Actualizarea continutului

Cu totii suntem atrasi de continutul nou si atractiv. Nimeni nu-si doreste sa priveasca luni la rand acelasi text si aceleasi imagini, care si-au pierdut de mult timp actualitatea. Clientul cauta noutate si diversitate. Iar cea mai uzuala rezolvare o reprezinta actualizarea continutului si selectarea unor imagini relevante pentru afacerea ta.

Astfel, daca ii informezi pe clienti de ultimele tendinte din domeniu, le oferi date relevante cu privire la companie si le pui la dispozitie modalitati prin care sa te contacteze, numarul vizitelor poate creste simtitor. Un continut actualizat va genera mai mult trafic, prin urmare iti vor pasi “pragul” magazinului online sau al site-ului de prezentare tot mai multi posibili clienti.

Dar si site-ul in sine are de castigat. Continutul mereu actualizat si cuvintele cheie relevante il vor mentine in topul cautarilor pe Google, iar in acest mod clientii noi te vor gasi mai usor.

 

Actualizarea ofertelor

Un pas important in gestionarea unui magazin online il reprezinta actualizarea ofertelor, a preturilor si a descrierii produselor. Acest lucru este util pentru client: va gasi mult mai usor produsele dorite, va identifica in descriere daca ceea ce a ales corespunde cu nevoile sale si nu in ultimul rand gaseste pretul actualizat, cu eventuale reduceri ce i se aplica.

Administrarea site-ului de prezentare va atrage mai multi clienti, care vor deveni permanent interesati de activitatea ta online si nu vor ezita sa te contacteze pentru a cere mai multe informatii despre o anumita oferta.

 

Raspunsul prompt conduce la o comunicare desavarsita fata de clientii tai

O permanenta comunicare cu publicul tau reprezinta un atuu important. In acest fel le vei cunoaste problemele si le poti oferi aproape instant solutii. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci pe website-ul tau o pagina special dedicata clientilor. Fie ca are denumirea “Intrebari si raspunsuri”, “Forum” sau “Scrie-ne”, pagina respectiva trebuie sa ofere utilizatorului posibilitatea de a obtine raspunsuri la intrebari urgente, de a comenta pe baza unui subiect sau pur si simplu de a transmite o sugestie, astfel se vor simti implicati in procesul afacerii.

De asemenea, daca le vei raspunde la e-mail-uri la fel de rapid si pe subiect, vor considera compania una de incredere cu care pot realiza o colaborare in viitor.

Chiar si chat-ul live, amplasat de regula in partea de jos a paginii trebuie sa ii ajute pe clienti. Daca le raspunzi cu maxima seriozitate la intrebari poti incheia o afacere mult mai rapid.

 

Actualizarea banner-ului

Banner-ul de pe magazinul online este foarte important. Este primul lucru pe care clientul il observa atunci cand paseste pe site-ul tau.

Tine cont de evenimentele nationale si internationale, genereaza continut si imagini relevante pentru a-ti surprinde clientii.

Un magazin online care se foloseste de astfel de evenimente pentru a acorda reduceri de pret sunt extrem de apreciate. Actualizarea banner-ului este importanta si din prisma generarii traficului pe site. Clientul vede un banner schimbat periodic si brusc devine interesat sa urmareasca activitatea desfasurata.

 

Blogul – oglinda activitatii tale in mediul online

Scrierea periodica pe blog-ul companiei ii va atrage pe clienti prin subiectele abordate si le va capta interesul si pentru viitoarele articole. Daca vei posta periodic vei reusi sa intaresti increderea consumatorului si astfel le vei prezenta imaginea unei companii reale, active si de incredere.

Iata ce avantaje ai mai putea obtine cu ajutorul blog-ului:

  • poti genera mai mult trafic pe site;
  • alegerea cuvintelor cheie relevante te poate conduce spre primele locuri in cautarile organice;
  • se creeaza o relatie stabila cu actualii si potentialii clienti;
  • brandul este pus si mai mult in valoare;
  • se realizeaza o legatura cu retelele sociale, astfel se vor aduna like-uri pentru toate platformele de socializare;
  • si cel mai important lucru este ca vei obtine feedback. Astfel, afli direct de la client ce nemultumire are si ii poti imbunatati experienta atat in online, cat si in offline.

Prin urmare, o administrare permanenta a site-ului iti poate aduce extrem de multe beneficii si nu doar in materie de imagine, ci si pentru afacere in general.

 

Iti administrezi corect site-ul? Care a fost ultima schimbare pe care ai realizat-o?

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solicita sa fii contactat
X Completati cu numarul de telefon sau adresa de email si noi va vom contacta in cel mai scurt timp.


 Inscrie-ma si la newsletter