Magazin Online

Este clar faptul ca majoritatea oamenilor cauta pe Internet produse si servicii de care are nevoie, prin urmare este dispus sa faca o achizitie. Iar daca magazinul tau online apare in topul rezultatelor ai sanse mari sa realizezi o conversie.
Practic, daca investesti timp si ceva resurse in realizarea unui magazin online si ajungi sa castigi notorietate in randul utilizatorilor sansele pentru realizarea de conversii cresc. Inainte de a face o actiune in vederea achizitiei, oamenii verifica online anuminte aspecte ce tin de transport, disponibilitatea produsului sau caracteristicile tehnice. Toate acestea ajuta clienti sa ia o decizie.

A avea sau nu un magazin online?

Sa luam exemplul unui magazin traditional care comercializeaza unelte si accesorii pentru gradina. Clientul trebuie sa ajunga la destinatie, sa caute prin magazin produsele dorite si apoi sa le achite la casa de marcat. Totul este bine. Dar ce se intampla daca produsul nu mai este pe stoc? Sau era disponibil in alt magazin de-al tau, din alta locatie? Clientul va fi dezamagit ca nu a putut cumpara cele necesare si cu siguranta oscileaza in a apela sau nu la tine pe viitor. Altfel ar fi stat lucrurile daca exista si un magazin online.
Cum acesta verifica pe Internet, inainte de a pleca de acas site-ul magazinului, stie ce produse sunt pe stoc, unde le gaseste si nu pierde prea mult timp. De asemenea, pentru a fi mai comod poate sa comande produsele de acasa, fara sa se deplaseze. Aceasta este o tehnica din ce in ce mai intalnita in randul tinerilor si nu numai. Comoditatea si lipsa timpului, de multe ori, ii fac pe oameni sa recurga la achizitiile online si acest lucru este de luat in seama, fiind un trend in plina ascensiune.

Magazinul online – functii si avantaje

Antreprenorii opteaza pentru promovarea in mediul online, considerand-o metoda ce mai rapida si eficienta pentru a-si face afacerea cunoscuta publicului tinta si nu numai. In mediul online putem sa vorbim despre site-ul de prezentare si despre magazinul online.
Site-ul de prezentare este practic modul in care iti prezinti afacerea in fata clientilor. El contine informatii despre companie, serviciile oferite, modalitatea de contact si alte elemente relevante. Toate acestea il pot ajuta pe client sa te identifice din marea de companii cu acelasi profil.
Poti detine si un magazin fizic unde clientul sa te gaseasca. Insa, in online, vei vinde produse si servicii direct consumatorilor eliminand o parte din costuri, precum intretinere, merchandising, personal s.a. Acesta indeplineste toate functiile unui magazin fizic si contine pagini despre companie, produse / servicii si prezentarea acestora, dar si cosul de cumparaturi si modalitatea de plata. O mare imbunatatire este faptul ca utilizatorul realizeaza majoritatea proceselor de selectare produs si achizitie, fara sa fie acompaniat de un operator.

Mai jos prezentam avantajele detinerii unui magazin online:

  • atingi un numar mai mare de persoane, ce locuiesc in zone diferite;
  • esti mereu la dispozitia clientilor, cu raspuns la orice tip de intrebare;
  • promovarea o realizezi mai usor si la costuri mai mici;
  • urmaresti in timp real activitatea de pe website;
  • afisezi non-stop oferte si le actualizezi in functie de perioade;
  • ajungi la un anumit segment de consumatori;
  • costuri reduse.
Chiar si pentru client exista cateva avantaje: se economiseste timp, produsele se pot salva pentru a fi achizitionate mai tarziu si plata se poate realiza chiar si online.

Cum poti actualiza magazinul online pentru a fi pe placul clientilor

Magazinul online trebuie mentinut si actualizat in permanenta cu informatii noi. De ce? In primul rand, doar asa il vei mentine in topul cautarilor pe Google, prin actualizarea continutului si reviziurea cuvintelor cheie, in functie de tendinte. Aceasta cercetare a cuvintelor cheie se realizeaza de regula la un an, insa depinde foarte mult de evenimentele care au loc pe parcurs. Spre exemplu, daca vinzi electrocasnice si peste patru luni trebuie sa realizezi din nou o analiza a cuvintelor cheie, dar in acest timp a aparut un nou telefon mobil despre care se vorbeste foarte mult in presa, atunci este momentul sa verifici mai devreme cuvintele si sa faci ajustari. Daca nu reactionezi odata cu piata poti pierde oportunitati importante.
Apoi, trebuie sa ne gandim si la client. Pentru el va conta foarte mult daca va primi informatii noi si actualizate. Nimanui nu-i place sa priveasca luni la rand aceleasi text. Fii la curent cu utimele trenduri din domeniul in care activezi si incearca sa-l mentii conectat pe client la ceea ce se intampla in piata. Citeste mai multe despre administrarea site-ului aici.

Detii un magazin online? Cum ai reusit sa-l organizezi si administrezi pentru a fi pe placul clientilor?

Pentru informatii suplimentare si ajutor va stam la dispozitie la adresa de e-mail: team@marketing-strategic.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solicita sa fii contactat
X Completati cu numarul de telefon sau adresa de email si noi va vom contacta in cel mai scurt timp.


 Inscrie-ma si la newsletter