untitled-design

 

Promovarea afacerii in online a inceput sa prinda tot mai mult contur devenind o necesitate, avand in vedere faptul ca tot mai multi utilizatori au acces la internet.

Stabilirea unui contact permanent cu publicul vizat se poate realiza cu ajutorul prezentei in mediul online. Indiferent de marimea companiei, clientul este si va fi pe primul plan, iar comunicarea permanenta cu acesta este un plus. Astfel, vei intelege si indeplini nevoile sale, prin oferirea de produse si servicii compatibile cu asteptarile sale. De asemenea, relationand poti obtine feedback, extrem de util in vederea remedierii diverselor probleme aparute sau pentru cresterea notorietatii.
Exista o multime de instrumente online care ne ajuta sa promovam afacerea si sa mentinem legatura cu publicul vizat. Unul dintre acestea este Google+, o platforma ce vine in ajutorul proprietarilor de afacere.

De ce e bine sa detii un cont de companie pe Google+?

Probabil va intrebati de ce trebuie investit timp in realizarea acestui cont daca afacerea are succes. Raspunsul este simplu, indiferent de aprecierea de care se bucura in prezent compania, exista si o serie de beneficii pe care le atrage contul de Google+:

  • – usurinta in gestionarea informatiilor transmise. Clientii pot vedea ultimele noutati sau imagini ce reflecta activitatea ta;
  • – includerea in pagina a datelor de contact, ca de exemplu numar de telefon sau adresa, ii ajuta pe clienti in ghidare dar si in contactarea lor directa;
  • – se realizeaza o interactiune permanenta cu publicul vizat (acestia vor putea primi raspunsuri la anumite intrebari); volumul de trafic de cautare poate fi ridicat;
  • – pagina de companie realizata prin Google Business utilizeaza Search, Maps si Google+ in avantajul tau,utilizatorul ajunge la tine mult mai usor;
  • – realizarea paginii de Google+ aduce un plus optimizarii Off-site SEO, daca se folosesc instrumentele potrivite autoritatea paginii creste, iar prezenta in rezultatele cautarii se imbunatateste;
  • – obtinerea de recenzii din partea clientilor ajuta la cresterea autoritatii;

Elemente importante in gestionarea unei pagini de companie

Contul de Google+ se poate gestiona foarte usor de catre toti utilizatorii. Mai jos sunt descrise principalele operatiuni pe care trebuie sa le cunoasteti in gestionarea contului: adaugarea unui administrator, schimbarea proprietatii sau validarea unei pagini.

 

Cum validezi pagina Google+

Pentru a fi prezent in mediul online ultimul pas este introducerea codului de verificare, primit prin posta, conform pasilor:

  1. Intra in contul de Google + al companiei;
  2. Alege locatia pentru care soliciti validarea (in cazul in care ai mai multe locatii de manageriat);
  3. Apasa pe Enter code in partea de sus a ecranului si urmeaza pasii pentru validare;
  4. In cazul in care primesti mai multe coduri, utilizeaza-l pe cel din urma, celelalte isi pierd valabilitatea.

 

Adaugarea unui administrator

Administratorul este utilizatorul care gestioneaza toate informatiile contului. De aceea este bine sa alegi o persoana potrivita din interiorul companiei, sau chiar sa apelezi la experti din domeniu.

Puteti avea mai multi utilizatori pentru un singur cont, rolurile indeplinite difera in functie de nivelul de permisiune oferit. Astfel puteti avea proprietari, administratori si manageri de comunicare. Tineti cont de un singur aspect, mentineti proprietatea principala mereu pentru adresa de email a companiei, astfel aveti in permanenta acces la cont putand adauga sau elimina utilizatori.

 

Permisiune Proprietar Administrator Manager de comunicare
Adauga si elimina administratori
Elimina inregistrari
Editeaza informatii
Gestioneaza videoclipuri YouTube si Hangouts live
Raspunde la recenzii
Intreprinde majoritatea celorlalte actiuni

 

Iata cum poti adauga un nou utilizator:

  1. Intra in contul de Google + al companiei;
  2. Selecteaza modul de afisare cu carduri, apasand pe pictograma 1 aflata in dreapta;
  3. Selecteaza Gestioneaza locatia;
  4. Apasa pictograma 2 din stanga ecranului si acolo vei gasi butonul Gestioneaza utilizatorii 3;
  5. In dreapta casetei “Administratori ai [companiei tale]”, sus, vei gasi pictograma Invita administratori noi 4;
  6. Selecteaza noul rol apasand pe Proprietar, Administrator sau Manager de comunicare (poate fi ales fie un rol, fie toate pentru acces total);
  7. Ultimul pas consta in trimiterea invitatiilor prin apasarea butonului Invita.

 

Cum schimb proprietatea unei pagini de Google +

Proprietarul principal este utilizatorul cu drepturi depline asupra paginii. Insa, daca rolul acestuia se muta in atributia altcuiva, Google + ofera posibilitatea realizarii acestei comutari. Aceasta modificare se poate realiza doar de catre utilizatorul ce indeplineste acea functie la momentul respectiv. Trebuie urmati pasii listati mai jos:

  1. Intra pe contul companiei in Google +;
  2. Selecteaza modul de vizualizare, selectand pictograma 1, din partea dreapta a ecranului;
  3. Apasa Gestioneaza locatia, dupa ce ai ales inregistrarea pe care o doresti gestionata;
  4. Apasa pictograma 2, regasita in partea stanga, sus, pentru a avea acces la butonul Gestioneaza utilizatorii 3;
  5. Selecteaza utilizatorul dorit pentru calitatea de proprietar, apasand pe caseta din dreptul numelui sau;
  6. Daca esti proprietarul inregistrarii ti se va afisa in meniul drop-down Proprietar principal, ce trebuie selectat;
  7. Apasa Terminat, iar transferul functiei de proprietar va fi realizat pe loc.

 

Compania ta detine o pagina pe Google +? Ce alte metode folosesti pentru cresterea prezentei in mediul online?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solicita sa fii contactat
X Completati cu numarul de telefon sau adresa de email si noi va vom contacta in cel mai scurt timp.


 Inscrie-ma si la newsletter