iti-poate-garanta-marketingul-strategic-succesul-pe-piata

Aflate in era progresului tehnologic, companiile oricat de mici ar fi incearca prin forte proprii sau cu ajutorul expertilor sa castige teren pe piata in care activeaza.

Sunt antreprenori care, imediat ce si-au deschis afacerea, sunt in cautarea clientilor si doresc sa obtina profit. Lucrurile nu sunt tocmai simple si cu dificultate poti obtine “peste noapte” tot ce ti-ai propus.

De aceea, dupa ce ti-ai lansat afacerea trebuie sa-ti setezi obiectivele, pe baza unei strategii de marketing concreta si bine structurata, realizabila in urmatoarea perioada de timp.

 

Sa luam in calcul un exemplu…

Oriunde vrei sa ajungi si orice succes vrei sa atingi, trebuie sa stii cum sa pornesti. Ideal este sa-ti conturezi de la bun inceput strategia pe care vrei s-o abordezi, dar si pasii pe care trebuie sa-i urmezi.

Sa spunem ca ti-ai deschis un mic magazin cu produse eco. Ai deja un avantaj in fata celorlalti competitori doar prin profilul afacerii tale, dar ce poti face mai mult? Cel mai bine ar fi sa segmentezi piata, sa investesti putin timp pentru o analiza SWOT si apoi sa descoperi cum te pozitionezi.

 

Iata cum te vor ajuta segmentarea, analiza SWOT si pozitionarea:

  • afli ce isi doresc clientii si astfel cauti sa le indeplinesti nevoile;
  • dupa ce ai inteles clientul poti sa definesti exact ce produse isi doreste si ce beneficii cauta; acum este momentul sa iti pui la bataie avantajul competitiv;
  • iti indrepti atentia asupra categoriilor specifice de produse, in functie de tipurile de consumatori;
  • cunoasterea clientului conduce spre usurinta in comunicare cu acesta;
  • afli punctele forte, dar si pe cele slabe, astfel continui sau refaci anumite aspecte legate de afacere;
  • iti cunosti concurenta; te intereseaza atat concurentii directi care comercializeaza produse similare – de exemplu produse bio, dar si cei indirecti care au produse asemanatoare, dar cu ceva diferente – de exemplu se adreseaza altor categorii de consumatori;
  • pozitionarea iti prezinta conceptia consumatorului despre tine si te ajuta in conturarea profilului acestuia.

Realizand strategia de marketing vei putea atrage usor clienti si drumul spre succesul mult visat va fi tot mai lin. Nici nu iti vei da seama cum mica ta afacere va deveni lider pe piata si astfel obiectivele tale initiale se vor indeplini.

Pentru o mica afacere la inceput de drum organizarea este foarte importanta. De aceea o solutie pentru Vanzare si Gestionare Mini Magazin este alegerea ideala, pentru a usura buna desfasurare a activitatii.

 

Ti-ai deschis afacerea si ai nevoie de sfatul unor experiti? Nu ezita sa ne contactezi, iar noi te vom ghida pentru a atinge obiectivul propus.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solicita sa fii contactat
X Completati cu numarul de telefon sau adresa de email si noi va vom contacta in cel mai scurt timp.


 Inscrie-ma si la newsletter